Brcklc Mevsim geçişinden sanırım havalara inanıyoruz sıcak sanıp terleyip üşütüyoruz bende grip oldum çok şükür bugün daha iyiyim sadece burnumda tıkanıklık var bolca ıhlamur içtim, bir defa de serum istedim vitamin olarak çünkü pazartesi sezeryanım var acil toparlanmam lazım. Umarım sizde toparlanırsınız. Geçmiş olsun🌸