Ozge20ulu Koşuyolu Hastanesi’ne muaniye giden yada doğuma giden varmı acaba nasıl doktor tavsiyesi olan varmı başka özele gidiyordum ama orası Cook pahalı
Mimerayk Ozge20ulu Koşuyolunda doktor Selda hanım önceden gittiğim ve çok memnun olduğum bir hanım, şimdi hamileyim yine 10 marta randevumu kendisine aldım mutlaka öneririm. ☺️ Dr Selda Çakırca
Ozge20ulu Ccff3435 2800du normal doğum valla sizin gittiğiniz yer ne kadar hangi doktora gidiyorsunuz
Ozge20ulu Mimerayk teşekkür ederim canım benim takibini başka doktor yaptıcokta memnunum ama hastane çok pahalı oyuzden orda yapmak istemiyorum teşekkürler