Zulal2309 Bahar_kzlrmk00 12+4 ken taramaya girdim bende cinsiyet görmedi sadece tahminim bu iki hafta sonra gel sonuçları söylerken cinsiyeti de söylerim dedi 😊😊
Bahar_kzlrmk00 Zulal2309 benim doktorum 1 ay sonra gelişimine bakarız ozaman netleşir dedi bende bu merakla erken giderim galiba 😄
Zulal2309 Bahar_kzlrmk00 önce hamile miyiz merakı sonra cinsiyet merakı sonra doğunca nasıl olcak merakı ohoo 😄😄