E-G-C heran digurabikirsiniz dikakt edin gaercek sanciyla yalansi sanciyi ayirmak pek mumkun olmuyor aslinda yada bende oyle oldu ay i beliryiler37. Haftanun sonlsrinda duengeksiyonun var ondan dedeler bi gunde ,2 defa fidiyordum agrim oldugu icin ve bebek cok baski ysptigi icin hrr seferinde enfeksiyon diyip gonserdiler oturup cocuk gibi ahladim hastanede so ra esimi sradim isten cikip geldi baska hastaneye universite hastanesine gittik ordada basta enfeksiyin diyip serum sonra yine ayni belirtiler olursa bebek icin bakicaz biz enfeksiyona gorr mudahale ettik dediler ve yine ayniydi bendeki sonuc ertesi gun yine gottim muayne eriler 2 cm acikligim vsrmisti bu scimlik ,41. Haftaya kadar devam etti dogum olur siye hastaneyede yatirdilar mudahale etmek istemediler basta ,37 deyim diye sonra 41 e kadsr dogmayinca 41. Haftamin ilk gunu fitil ve suni sanciyla normal dogum yaptim