Pkos sebebiyle yazz doğum kontrol hapina başladım üçüncü kutudan 6 tane içtim iki gün önce adetim bitti fakat hâlâ kasık ağrısı çekiyorum önceki aylarda çok rahattım bu ay neden böyle oldu bilmiyorum sürekli karnım kasıklarım agriyor sanki. Bu durumu yaşayan oldu mu?