Eliy ay bu demek oluyor ki benim doğumuma da 1 ay kadar kalmış yaklaşık olarak 😳😳 İnşallah Rabbim nasip ederse yeni lohusa iken başlıyor Ramazan ayı. Annem babam eşim ve 2 çocuğumla geçireceğiz ne güzel 🙏❤️ Hepimiz için hayırlara vesile olsun, hamile annelere hayırlı sağlıklı doğumlar, bebek isteyenlere de hayallerine kavuştursun inşallah Allah’ım 🙏🙏🙏🕋