Elimde olanları sayim siz bana yeterli yada yetersiz diyin lütfenn aklım karman çorman oldu 😥
🌸5 adet =5li hastane çıkışı
🌸10 adet= 3-6 zıbın (kısa kollu uzun kollu karışık)
🌸5 adet= yeni doğan zıbın (yada 03 ay nasıl deniliyor bilmiyorum 😀)
🌸4 adet =uzun kollu zıbın ve alt pijama (zıbınlı 2li takım yani)
🌸 2 adet = Alt üst takım
🌸 4 adet = Sadece alt
🌸1 adet = pijama takımı
🌸8 adet = çorap
🌸5 adet = şapka
🌸 3 adet = Tulum
🌸2 adet = müslin örtü
Elimde olanlar bunlar kızlar kıyafet olarak arttırmam gerekenler varmı sayılarından emin değilim neyi arttırsam 😔
Bu arada 10lu hastane çıkışı alıcaktım ama gereksiz buldum 10lu yerine isimli tulum ve isimli battaniye yaptırmayı düşünüyorum 🌸