Merhaba 36+4 haftalık hamileyim ama 33ten sonra vajina bölgem de batma olmaya başladı yürürken bile zorluyor beni sızlıyor çinkü. Doktorum kafası yerleşmiş oraya dedi. Daha sonra gittiğimde herkesin öyle olur dedi. Şimdi kendimi inceliyorum doğumun yaklaştığını belirtiler neler olabilir?