Merhaba anneler , 8 haftalık gebeyim prılam yerine desmont allerji ilacı içmişim, iç jelatinleri aynı olduğu için farketmedim bir sorun olur mu sizce prospektüsünde hamileler kullanmamalı yazıyor çok tedirginimmmm yarın Pazar olduğu için doktoruma da ulaşamam😔😔😔