Bugün bir arkadaşımdan duydum Zeynep isimli olan çocuklar çok yaramaz oluyormuş. Gerçekten böyle bir şey var mı. Aklım çok karıştı ben isim olarak Zeynep erva düşünmüştüm en basından beri. İsimlerin karaktere de etki ettiğini düşünüyorum. Kızlarının adı Zeynep olan anneler yorumlarınızı beklıyorum :)