mlkkk Zeyyyyyyy sürekli mi şiş yoksa arada iniyor tekrar şişiyor mu eğer sürekliyse haftana göre çok erken ama tabi vücud tipi değişir 😊
gulfem_93 Zeyyyyyyy 10.haftama kadar bende de göbekte şişkinlik vardı sonrasında düzeldi ve 6.ayıma kadar nerdeyse hamile değilmişim gibi göbeğim çıkmadı.
Dilekcnkn Zeyyyyyyy 🤦♀️ Bende 8 haftalığım ve aynı sabah birşey yok hafif bir göbek ama akşam dersin ki 4-5 Aylık gaz falan olduğu için öyle oluyor malesef
noktaninannesi Haftada bebeklerin kalbini duymaya yeni başlıyoruz ☺️☺️ Yani 1 2 cm falan oluyorlar ☺️☺️ Gazdır muhtemelen şişkinliğinizin sebebi ☺️
Minteha Selinbati aynen bende 6+6 hem kanım şiş hemde uyurken tedirgin oluyorum dikkat ediyorum sağa sola dönerken birşey olursa diye
Nurr_1 Zeyyyyyyy bende 8. Haftadayim aynı durumdayım daha önceki gebelikte ancak 5. Ayda falan böyleydim bilemedim bu ne 🤦♀️🤦♀️
idiloska Zeyyyyyyy gaz :) benim de öyleydi akşamları davul gibiydi. Barsaklar mide organlar yer değiştiriyor.
Uza Zeyyyyyyy Au bende 7+4 üm aynı durumu yaşıyorum hamile olduğumu 4 haftalıkken öğrendim o günden beri armut gibi göbek çıktı birden ve hala öyle.. ama kilom aynı hiç almadım sadece gözle görülecek kader hemencecik göbek çıktı