Kızlar merhaba
ciddi bir idrar yolu enfeksiyonum varmış ve bi haftadır antibiotik kullanıyorum ilaç piyeloseptyl..mide yanmalarım da var.yediklerimi sindiremiyorum üstüne ilacı da içinde kesin kesin akşam yemeği dahil akşam ne yediysem çıkartıyorum.boğazlarım,midem yandı kusmaktan artık..24.haftam..yani bu yediklerimin 4-5saat sonra sindirilmesi gerekmez mi noluo mideme yahu?? İlaçtan mı zaten mide yanmam yüzünden mi anlayamıyorum..bilen var mı?