Güzel anneşler aranızda yeniyim. Şu anda 10+3 haftalık hamileyim elimde 6 haftalıkken çekilmiş ultrasonum var cinsiyet tahmini yapabilecek olan var mıdır 🤩daha doktor randevuma 2 hafta var ve ben çok sabırsızlanıyorum. Tabi öncelikle hepimize bebişlere sağlık 🙏🏻 Unutmayın bizler en güzel annişleriz😍 