Nunususu bencilce değil tabii ki gayet normal.Hepimiz tereddüt,gel git yaşadık dünyaya bir bebek gelecek bakabilecek miyim,koruyabilecek miyim hayatım eskisi gibi olacak mı ki olmuyor daha güzel oluyor bence☺️emin olun bebegimiz dünyaya gelince kısa bir alışma evresinden sonra hem bebek hem de anne olarak her şey yoluna giriyor,hayatlarımız bütünleşiyor ben bazen yeniden evlenmek gibi düşünüyorum ilk başlarda nasıl iki insan birbirine alışıp yaşıyorsa bebekle de.oyle oluyor tek farkı sizin ona biraz yardımınız gerekiyor.Bizim toplumumuzda maalesef kötü algısı yaratma durumu var evet bazı zorlukları oluyor ama hepsi belli bir süre sonra düzene girince yaşantı normalleşiyor.Bebekler rutini sever o rutine göre hareket edilince sorun olmuyor.Bebeginiz doğunca bol bol kucağınıza alın, konuşun sevin bu duygu çok başka bir şey.Bir de ara ara sizi dinlendirecek es verdirecek birileri olursa daha iyi oluyor.Hayirli doğumlar,bebeğinizle şimdiden mutlu bir başlangıç dilerim.