Gulsah94 Merhabalar burda yeniyim bişey sorucaktım bugün adetimin 2. Günüydü geciktim idrarda pozitif çıktı kan verdim betam 169 çıktı kesin hamileyim dimii
mucizem09_ Gulsah94 hamilesin tatlimm kesin Rabbimm devamini getirsin insallahh rabbim sagliklo gebelik gecirmeni nasip etsin ❤🙏
Masalannesii Gulsah94 hamilesin canım benim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tebrik ederim 😘🌸
2prensesannesi1 Gulsah94 hayırlı olsun cnm evet sonuca göre var 2 gün tekrar yap düzenli yükselmesi lazım
Gulsah94 Ya burda bakıyorum adeti iki gün feciken betası çok yüksek çıkanlar var korktum açıkçası. Çoook teşekkür ederim içim rahatladı biraz 🥰
Gulsah94 Gulsah94 Ya burda bakıyorum adeti iki gün feciken betası çok yüksek çıkanlar var korktum açıkçası. Çoook teşekkür ederim içim rahatladı biraz 🥰