Slacakrr1 Merhaba hanımlar eşim bir ay önce askere gitti ve daha beş ayı var ben şuan 23+6 dayım asker eşlerine devlet yardım veriyormuş ve hamile olduğun için ayriyetten de verirler diyolar alan yada çevresinde tanıdığı olan varmı acaba ne kadar veriyolar
mlkkk Slacakrr1 bu öyle bişey değil siz doğum yaptıktan sonra eşinizin maaş bordrosuna çocuk yardımı olarak yatar bu şuan size eş yardımı olarak yatıyor çocuk olunca çocuk sayısına göre bide ona yatar ama 400tl olduğunu sanmıyorum çok daha düşük
Munire20 Biranne1234 benhamilelik raporunu aldım sağlık ocağından normal kaydımı yaptırdım para için benim eşimde uzman nerden 400 TL veriyorlar nereye başvurmam gerekiyor ?
Biranne1234 benim eşimde 6 ay oldu geleli Askerden internetten bakın asker ailesi yardımı diye aylık 400 kaymaklıktan başvuru yapıyorsunuz kağıt falan almanıza gerek yoktu sistemde görünüyor zaten almadığınız ayın parasıda içeride birikiyor