Hazar_hazal Dün cam ve sakuradaydim. Doktor haftaya aynı gün yine gel kontrol süren içindesin dedi. Çıkışta bı bayan yönlendirme yapıyor ona da sordum. Bir sonraki hafta icjn şimdiden randevu al dedi, 37 den sonra acilden giriş oluyormuş dedim. Onu kaldırdık artık dedi. 🙄