[silindi] Hangisini kullanacaksanız onu başa yazdırın özellikle okullarda çocukların hep ilk ismi kullanılıyor. Ben öğretmenim daha hiç ikinci ismini kullananı görmedim.
yesilesinti [silindi] iste bu yuzden anlasamadik ki. Artik bende dedim diger anne adaylarina sorucam hangisi daha guzel duruyosa onu koyucaz tamam dedi.tesekkur ederim cevabiniz icin💜
yesilesinti Serpil-3 şura ismini bi ayetinden etkilendiğim icin yillar once kizim olursa koyucam diye söz vermistim.kimliğe koymucaktik ama abisi koymamizi istedi o yuzden vazgecemiyorum. Tesekkur ederim💜
Serpil-3 yesilesinti sen bilirsin canım içinden ne geliyorsa onu koy sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah