Anneyimmm canım çok normal bende çok gulunce ve ani hareket edince kasigima bıçak saplanir gibi oluyor ben 36 haftaligim senin daha çok küçük korkma bisey olmamıştır kanaman filan olursa hemen git tabiki doktora ama bu kadar evham yapma rabbime dua et o korusun evlatlarimizi