Kızlar yurtdışında yaşıyorum Türkiye deki doktorum ferro sanol verdi ve günde bir tane kullanmamı söyledi fakat buradaki muayenemde bu ilaca gerek yok ihtiyacın yok sadece vitamine devam et dedi bi taraftan kullanmak istiyorum çünkü Türkiye deki dr daha çok güveniyorum ama bi taraftanda burada Doğum yapacağım için buradakilerin dediğine uymam gerektiğini düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım bu ilaç ne için gerekli ve neden kullanılıyor 🤔