Öncelikle herkese merhabalar sevgili anneler ve anne adayları Allah hepinize bebeğinize kavuşmayı nasip etsin 😇 normal doğum diye tutturup gittiğim hastanede bebeğimin son dakikada sezeryana çevirmesi 🙈 hastaneye evde suyumun gelmesiyle gelmek zorunda kaldım daha sonra açılmama bakıldı ve 1 cm olduğu belirlendi en sonunda suni sancı verdiler ancak benim 5 saatte hiç açılmam olmadı aksine daha da bebeğimin kalp atışları azaldı ve doktorumun beni ikna etmesiyle sezeryan oldum yaklaşık 30 dakikada bebeğim yanımdaydı 🙈 inanın hiç korkulacak bir şey yok ve şunu da unutmayın artık her şey mümkün ben korkarak geldim normal doğum istiyorum dedim hep ama Allah her şekilde yardım ediyor hiç pişman değilim abartılacak kadar korkulu bir süreç değil 😇 bu hikayemi yazarak herkesin içini rahatlatmak istedim siz gönlünüzü ferah tutun Allah bir şekilde yardım ediyor hepinizin Allah yardımcısı olsun sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 😇🥰