scl benim ilk gebe kaldığımda bakmışlardı normaldi canım hormon, cuma sağlık ocağına gittim ölçtü 4.31 çıktı gerçekten çok endişelendim bizim ailemiz de guatr genetik anne tarafımın hepsinde var bende yoktu, çok korktum gerçekten şu sonucu görünce, şimdi 20 haftaıyı geçtim en son bebek 5 haftalıkken ölçmüşledi normal denmişti, bebeğe bi zarar vermemiştir umarım:( yarın hemen hastaneye gidicem