Ben suan 13 haftalık ikizlere hamileyim bahceci tüp bebek te yaptık benim daha once iki başarısız denemem olduğu için 3den sonraki tüp bebekte birden fazla embriyo koydurma hakkin var şükür benim iki embriyomda tuttu lakin bende kan pıhtılaşması çıktı o yüzden kan sulandirici kullaniyorum ve iki defa aşırı kanamam oldu düşük tehlikem var devamlı uzanıyorum ama bu problemler ikiz olduğu için değil tek bebekte olsaydı ben bunları yasiyacaktim yani demem o ki rabbim onlari sana nasip etmişse her şekilde seninle kalıyorlar
Haa evet erken doğum riski var
Normal kadin dogumcular degil perinatoloji bölümündeki doktorlar sana bakiyor birde normal gebeler ayda birkez kontrole gidiyorsa sen 15 gune bir gidiyorsun bunlar benim için hic problem degil yeterki sag salim kucağıma alayım 7 senelik hasretimiz bitsin diyorum