Benimde başlangıçtasanırıM dağa önce hiç böyle birleşim yoktu 25 haftadayım afedersiniz elime bazen bişey geliyor gibi oluyor çok korkuyorum eşimede söyleyemiyorum çekiniyorum nolcsk bilmiyorum ilaç kullanmak şart mı hiç kabızlık yaşamadım da doğumdan sonra geçer mi