Busebse Kızlar 26 hafta lık hamileyim göğsümden sıvı çok sık geliyor doktora kalsa normal ama ben normal olduğunu düşünmüyorum aynı şeyi yaşayan varmı aranızda
Sevincuras Busebse aynısını bende yaşıyorum özellikle duştan sonra üstüm batıyor o derece bende 28 haftalığım geçen de o kadar geldi doktora msj attım korkulacak birşey yok sancı ve kanama eşlik ederse gel dedi ama şükür öyle bir durumum yok
Busebse gulsenmstf korkuyorum erken doğum riski diyor bazıları yani göğsümde büyüme şişme. Yok ama sut geliyor anlam veremedim. Bide kızlar sırtınıza yada belinize masaj yaptırmayın diyolar ben yaptırıyorum çok ağrıdığı için acaba neden yaptırmayın diyolr
cmllmc Canım benimde geliyordu hala geliyor 37. Haftadayım. Normal bir süreç. Süt kanalları hazırlık yapıyor. Gereksiz yere geliyormu diye falan sıkma gösünü :) kafaya takmadığım günlerde geçiyor. Hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiiş.