Merhaba hanımlar 17+4 günlük hamileyim ama çok açık sarı renkte akıntım oluyor doktora sordum zararı yok dedi ve alt karnımda bazen sertlik ve bebeğin hareketlerini asagıda hissediyorum bu haftada normal mi en son doktora gidince bebeğin eşi rahim ağzına yakın demişti 24. Haftaya kadar düzelir yukarı çıkar ağır iş yapma dedi.