Esraa54 ben de merak ediyorum bunu. Yurtdışında yaşıyorum 37.haftamdayım burda devamlı nst kontrolü diye bir şey yok. Doktora da sordum doğum anına kadar tavsiye etmiyoruz dedi. Yani kendi sancıların başladığında nst ye bağlıyolarmış direk. Öncesinde doktor kontrollernde hep ultrasonla bakıyor bi de ilk aydan beri çatı muayenesi yapılıyor açılmam olsa söyler muhtemelen artık.