24.haftamda aynı sorundan bende gece o kadar kötü batma olmuştu ki dayanamadım acile gittim yüksek enfeksiyon çıktı😔
Antibiyotik ve bol su ile geçti şimdi daha iyiyim Allah’a şükür.
İhmal etme doktoruna git derim olmadı acile git.
O dayanılmaz ağrıyı biliyorum İnşAllah çabuk geçer.