MinikMucizem23 bnde öyle aynn
burcu1225 hakkınzda hayırlısı olsun inş
susu9387 beelli oldu 2 gün once canim kizimizz geliyor😍
susu9387 bizim erkekmiş doktor kesin dedi
17+4 um bende kizimiz olcak inşallah. Valla gunler gecmiyor haklisiniz hanimlar
Hayalkaya63- kesinlikle ☺️🙄
Bizde 15+6 olduk oglusumla 🧿😊 zaman geçmiyor
Son 18 Ağustos geçmiyor günler 😂
Hayalkaya63- benim de 25 Ağustos sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımıza😍
Minikkoalaveannesi amin inşallah Allah’ın izniyle 🙏🙏