Duygus97 fetal dna amiyosentez 2 bebegimde de yaptık plasenta yüzünden bebeklermde 9.kromozom bozukluğu görülüyordu yani gelişim geriliği çıkıyordu üstelik serklajli olmama rağmen suni sancıyla doğum yapiyordum yinede serklaj açılmıyordu serklaju alıyorlardı çok zor gunlerim oldu bu bebeğim bana kalsın detaylıda bsiey çıkmasın yeterdir bana