Kızlar odrar yolu enfeksiyonum çıkmıştı az miktarda doktor 1000 mg SEF verdi günde iki kere kullanmamı söyledi ben kullanmaya başladım 4. Gün oldu ateşim çıktı rahatsızlandım doktora gittim tekrar idrar tahlili aldı bu sefer antibiyotik kullanmama rağmen ilk değerinin 10 katına çıkmıştı enfeksiyon antibiyotigi biraktirdi monurol verdi arayla 2 kere kullandım biraz düştü enfeksiyon ama hala var ve geçmiyor ara ara ateş yapmaya devam ediyor ve doktorun yapacağı bir şey kalmadı. Ne yapabilirim aynı durumu yaşayan var mı