Aybeh günde 1 paketi bitirirdim neredeyse ama hamile olduğumu öğrendiğim an tamamen kestim vicdanım asla el vermez içmeye. Sapa sağlam doğsa bile ileriye yönelik büyüdükçe rahatsızlıklar çıkabilir ki bu bir ihtimal değil mutlaka sorun sıkıntı yaşıcak. Ne olursa olsun istediği kadar bağımlı olun kimse asla içmemeli bence. Bebeği için iradesine sahip çıkamamak bile bile onu zehirleyip boğmak anlayabilceğim bir şey değil🙄🙁