Gizemaltnr Kızar yarın allah nasip ederse sezeryan ile doğuma alincam bebeğim küveze girer mi 2 doz ciğer geliştirici vurdular çok endişeliyim
Zeynepturkman Gizemaltnr bence girmez girersede üzülme zaten uzun kalmaz allahın izniyle kontrollü bakarlar kavusursun sağlıcakla inşallah bebeğine.neden sezeryan olacsksın canım
Cnasze Gizemaltnr hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻 Neden bu haftada oluyor doğumunuz?
3MelekAnnesiii Gizemaltnr küvez kötü bişey degil kuzum inşallah girmez ama girerse de miniğim saglıgı için emin ol daha iyi olur dışarda kalıp saglık problemi olacaksa küvezde durup saglıgına kavusması daha güzel 😊
E-G-C Gizemaltnr kuzenime 32+5 günlükken suyu geldiği için 2 doz ciğer geliştirici verdiler tam 33.haftasında sezaryene aldılar bebiş 1 hafta küvezde kaldı sonra verdiler kuzenime şuan 40ı çıkacak hatta hiç kendinizi strese sokmayın bolca dua edin inşallah eğer strese girip kendinizi üzerseniz sütünüzü de etkileyebilir iyi düşünün iyi olsun inşallah Allah yardımcın olsun canım
irva Gizemaltnr Ben 4 ay önce 36+0′da doğum yaptım canım.Küveze girmedi.İnşallah seninde öyle olur.🥰🙏
Gizemaltnr Kızlar gebelik sekeri cıktı 33 haftadan sonra ve oğlum 10 günde 1300gram almış 4kiloyu geçmiş ve durması onun için zarar dedi doktorum şimdi yarışımı yaptılar allah nasip ederse sabaha sezeyana gidicem ve şekerimi hayla düşüremediler 210 olmus
E-G-C Gizemaltnr maşallah kilosu da çok iyi canım Allahın izniyle birşeycikler olmaz. Bize de yaz mutlaka…
Aselminaaa Gizemaltnr 36 haftada erken dogum riski kalkiyor demisti benim doktorum bebegin artik gelse bile sorun olmaz demisti. Sanmiyorum gireceğini allah yardimcin olsun
Aselminaaa Gizemaltnr girmez cnm sen kotuyu düşünme bebegim yanimda kolarimda olucak diye dusun positivi cek kendine o sana doner gelir ve hersey guzel olur en cok ise yarayan enerjiler birisidir
Mumyy Gizemaltnr 36+5 te doğmuştu oğlum ciğer geliştirici falan da olmamıştım aniden oldu ama şükür kuveze girmemisti umarım sizin için de her şey guzrl olur
Mumyy Gizemaltnr şimdi 2 yaşında.masallah kilosu da iyiymiş hiç canını sıkma 25 haftalık doğan bebekler var 36 hafta erken değil her şey güzel olur inşallah 🌸
Aselminaaa Gizemaltnr ne guzel cnm sıkma hic canını bebegim kolarimda diye haber ver yarin ben inaniyorum kotu bisey olmicak