Bu zamana kadar tüm kontrollerim normaldi ikili testimde normal çıktı bugün karnımda kasılmalar başladı gittikçe şiddetlendi çarpıntımda başlyınca korktum doktora gittim kendi doktorum izinli olduğu için başka doktora gittim rahim ağzı uzunlugumun 3. Mm olduğunu söyledi amniyontez sıvısında azalma gördü ve progestana başladı kalp atışım 120 olduğu için coraspirin 100 mg başladı daha 1 hafta önce gittiğimde herşey normaldi bebeğim haftasından ilerdeydi doktorun söylediklerini duyunca şok oldum ve çok üzüldüm kesinlikle benim gibi kasılmanız ağrınız çarpıntınız gibi şikayetleriniz varsa ihmal etmeyin ne kadar erken önlem o kadar iyi şimdi güzel anneler benim gibi olanlardan bu dönemi rahat geçirenlerden birkaç cümle duymak istiyorum inanın çok ihtiyacım var😞