Kızlar merhaba. 15+4′teyim. Bugün karnımın alt kısmına doğru yoğun bir baskı ve ağrıyla güne başladım. Doktora gittim. Bebek başını vajina bölgesine doğru yerleştirmiş. Doğum pozisyonu almış. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Sıkıntılı bir durum mu?