ynrbrk Kızlar hiç ama hiçbir hareket hissetmiyorum bebeğimin, normal mi bu haftalarda? Ufak da olsa bir hareketlilik hissetmem gerekmez mi? Bu arada 7 kg aldım onun etkisi mi acaba
casminnss ynrbrk ben yazdım sandım kilodan haftaya her şey aynı🤷🏼♀️🤷🏼♀️ bende hissetmiyorum , hissetmedim hiç ama erken diye düşünüyorum zaten..
Ayse2011 ynrbrk ilk gebelik ise normal 20. Haftaya girene kadar normal diyor doktorlar. Bende tam 17 haftalıgım 16 ya girdigimde hissetmeye başladm. İlk gebeliğimde 20. Haftalarda net hissetmiştim.
Nur000 ynrbrk 18 haftaligim 2 kere tek hissettim bidahada hissedemedim. Galiba 20 haftadan sonra rahat rahat hissederiz diye düşünüyorum
Lulemom Haftaya kadar ilk gebelikte hissedilmez diyo doktorlar. Biraz daha sabredin telaşa gerek yok ☺️
habibe23 Bende 16+3 oldum hissetmiyorum hiç kilo almadım da daha erken galiba ilk gebelikte 20 hafta civarı hissedilir diyorlar.
Nur000 ynrbrk evet bende de belirtiler gitti asiri kusma bulanti vardi 14. Haftaya kadar. Simdi hic bisey yok hareket etsede hamile oldugumuzu unutmasak 😂
ynrbrk Elif5361 sürekli kendimi dinliyorum inşallah bir an önce hissederim. 14-15.haftalarda kıpırdanmalar oluyordu ama mesela 5-10 dakika boyunca sürekli onu bebek hareketi sanmıştım meğer değilmiş çünkü Kesildi 2 hafta hep hissettim
Elif5361 ynrbrk Doğrudur hatta sürekli pıt pıt atan birşey var bebek sanıyordum ama meğer benim ona giden damarlarımdan biridir sürekli atıyor çünkü bazen gaz bağırsak hareketi olabiliyor bebeğimi hissedince anladım çünkü o kadar farklı bi duygu ki diyorsun yani evet ☺️İnşallah tez vakitte sende hissedersin
ynrbrk Elif5361 yaa gerçekten mi:) zaten sanırım bebek hareketi olunca acaba denmiyormuş değil mi:)) inşallah Çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kavuşalım 🥰
ynrbrk tanya25 biraz daha sabredelim canım benim biraz moralim düzeldi :) uygulamada da hareketle ilgili yazınca tam dün biraz endişelenmiştim açıkçası şimdi geçti 🥰
Mlk8 ynrbrk kilonun büyük etkisi var bir de ilk gebeliginiz ise 20 li haftalara kadar hissetmemeniz normal.ic karnınız da genişse daha gec hissediliyor
Elif5361 ynrbrk Evet evet farklı hissediyorsun ayırt edilebiliyor böyle kelebek çarpıntısı yada kayma hissi gibi benim kayma gibi oldu rahmimde sanki ordan oraya kaydı ama böyle içim gitti 🥰☺️17. Haftamda 2 kez hissettim şuan 18. Haftalığım bekliyorum bi daha ne zaman olur diye 😊