Kızlar tam 37. Haftadayım ama bugün sancım başladı düzensiz akşam saatinde oluyor nstye bağlandım sancım çıkmadı ama ara sıra düzensiz sancım oluyor sizce doğum yakın mı 38+3de sezeryan olucam beklemez mi ne yapar bilmiyorum tecrübeli anneler benimle paylaşır mısınız pazartesi randevum var ama çok korkuyorum birde bebeğimin boynunda bir tur kordon var