Sevilto evet aynen oyle oluyor tatlim. Sikinti yapma bebegin yinede guzel gelisir ilk 20 hafta cok sikinti degil. Ancak muzunu kefirini sutunu cevizini eksik etme. Bende oyleydim cunku. Simdi 16 haftama girdim ufak ufak istah basliyor. Senin haftalar da mide yanmasi tiksinme hafif bulanti ve halsizlik cok oldu bende . Ama 14 den sonra ortadan kayboluyor hepsi. Guzel hamileleikler gecirmeni dilerim 🙏❤️