Ben yenidoğan bebek hemsiresiyim. Geçmiş olsun öncelikle. Bu tarz durumlarda moralini yüksek senin sütun psikolojini taşır unutma bunu hicbizaman. Bebeğin bol bol anne sütü ve fototerapiyle düzelir sen moralini bozma. Emin ol yogunbakimlarda bebeklere o kadar güzel bakıyoruz ki dualarim bebeğinle ❤️