Eryener93 Merhaba 10.haftalık hamileyim, şuan sarı kantron yağını ve kudret nar yağını karıştırırak akşamları sürüyorum, sizlerin önereceği veya kullanıp işe yaradığını düşündüğünüz kremler yağlar varmıdır
Tugba_0 Eryener93 canım eğer vücudun çatlamaya müsaitse çatlıyorsun seni üzmek istemem bide annende varsa çatlıyorsun ama çatlağı en aza indirmek için kullanabilirsin benim annemde çatlak var baya hemde bende günde 2 litre su içtim her duştan sonra Hindistan cevizi yağı sürdüm günde 45 dakka yürüyüş yaptım 34. Haftamda çatladı ama bebek başı aşşağıya geldiği için sadece göbek deliğinin altında biraz oldu 38. Haftamdayım hala aynı artmadı
Seliner Eryener93 lierac jel, şimdilik hiç çatlamadım ben de. Onu kullanan arkadaşlarım da hiç çatlamadılar
Kahramankentli Zeytinyağı Hindistan cevizi yağı karıştırıp kullandım ama bi işe yaramadı çatladım 37 haftamdayım çok acayip kaşınıyor kantaron yağı kullanıyorum
Berraaaa Tugba_0 aynen öyle başından beri hiçbir yağ kullanmadım ve yaklaşık 24 kilo aldım çok şükür şuanlık hiç çatlama olmadı salı günü 37 haftalık olcaz umarım olmaz bundan sonra da
Eryener93 Tugba_0 evet annemde de var, keza kilolu biri olduğum için normalde bendede vardı yanlarımda az da olsa, bende daha fena olurum diye korkuyorum, ondan şimdiden başladım
katipannee Doktorum önermişti çok kaşıntım vardı kaşıntım kesildi ama 26. Haftada göğüs çatlaması üzdü beni dalga dalgaoldu 😓