DemetAltnr Özlem hanima giden var mi. Doğum ücreti ne kadar ve nasil bir doktor tecrubenizi paylaşır mısınız
YuvarlanamayanPandaa DemetAltnr doğum evi zamanı gitmiştim iyi bir doktordu ilgiliydi özelde olup ilgisiz doktor olmaz zaten ama normaldeykende ilgiliydi
yagmurakcali DemetAltnr bende o hastaneye gidiyorum ama Gülcan yazıcıya gidiyorum. Muayene 165 ₺ doğum şuan için 3000 lira ben temmuzda doğum yapacağım Allah kısmet ederse daha o zamana artar dediler ama bilmiyorum tabiki ne olur Özlem hanıma gidip etrafımda memnun kalan çok insan var ama Gülcan hanımı tavsiye ederim ilk doğumumda da çok destek olmuştu ve çok rahat bir doğum yapmıştım ☺️
Mryymrv DemetAltnr canım ben cuma günü doğum yaptım özlem hanım da 3.700 doğum ücreti muayneside 200 TL
Tubaa38 DemetAltnr 21.haftama kadar özlem hanıma gittim 12.haftadan 17.haftaya kadar kesin erkek dedi detaylı usg de Kiz olduğunu öğrendim bir daha gitmeyecek yanina
DemetAltnr yagmurakcali yagmurakcali yine rahat bir doğum nasip olur inşallah.😊 Bu doğum ücretlerini direk doktorla mi görüşüyorsunuz. Muhtemelen doktordan doktora fark oluyor
Geberikhamile Ben gidiyorum özlem hanima henüz bir kere gittim ama memnun kaldım sanırım doğumun onda olacak. Ama bu doğum ücretini kimde kesinlestiriyoruz. Yani önden ödeme yapsak sanki fiyattan temmuzda da faydalanabilir miyiz?
yagmurakcali Geberikhamile canım girişte danışmadan yardım alabilirsin dr dan ziyade orayla hallediyorsun işlemleri muayene şuan 165 doğum 3000 ama bende temmuzda doğum yapacağım sorduğumda daha o zamana artar dediler yAni önden ödeme vs durumu olmuyor diye biliyorum maalesef 😞
yagmurakcali DemetAltnr amin canım inşallah yok orada ki ücretler aynı Özlem hanımda yapan arkadaşlarım olduğu İçin biliyorum ☺️ Muayene ve doğum ücreti şuanda dediğim şekilde
Geberikhamile yagmurakcali gidince konusucam tekrar. Mecbur zamlı fiyati odeyecez yani. Çok sağolun 🌸
yagmurakcali Bianneadayiii kuaför hizmeti fotoğraf çekimi falan var ama 3 tane farklı paket var hangisini istiyorsan onu hazırlıyorlar ücretleri de ona göre değişiyor tabi canım sayfasında var bakarsan paketleri
Kayserilianne Vallahi tek şikayetim hemen biran önce muayene edip soruları cevaplayıp görüşmeyi bitirmek oluyor. Oda sanırım çok yoğun olduğu için… Açıkcası doktorumu değiştirebilirim .