Ozlemms35 Benim doktorum da önermedi şeker yüklemesini.Ailede var mı,idrarda yanma var mı,çok boğaz kuruluğu var mı,sık idrara çıkıyor musun dedi.Bu sorulara hayır diyorsan yaptırmayalım hiç dedi.Açlık tokluk bakarız dedi.Ben de tiroid oluşmuştu hamilelik sebebiyle bu yüzden endokrin doktoruna gidiyordum da o da sadece açlığa baktı ayda bir yenilenir tokluğa gerek yok dedi.Bu arada hamilelerde 1 saat sonra tokluğa bakılıyormuş doktorum öyle söyledi.Gebe olmayanlarda 2 saat sonraymış.