Muhsinecahit
Bebeğim kendini göstermiyor cinsiyetini ogrenemiyoruz . 18. haftadayım göstermesi için ne yapmam gerek .herkes erkek diyor ultrason görüntüsüne göre ama işte kesin değil.artık öğrenmek çok istiyorum benim içimden kız geçiyor ama hayırlısı sağlıklı olsun da gerisi bos 🤗😇😍