AykaMehdi Selam anneler 29+1 haftadayım sürekli midem yanıyo,geceler uyuyamıyorum((bide bel,bacaq agrılarım oluyor🥺 Her kesdemi böyle?Baküden selamlar🙏
Esrasozler AykaMehdi aynıyız hafta ve gün olarak🤗mide yanması yok ama geceleri sağıma soluma yatmaktan etlerim acıyor ve batıyor😕sürekli idrara kalkıyorum.Bu arada bebeğinizin cinsiyeti ne?Ankaradan Bakü’ye sevgiler selamlar 🤗
Es_as_ AykaMehdi rennie şurup verdi doktorum bana bende 29+1im ve yatmadan önce şurup içmek bana çok iyi geldi
Mervece06 AykaMehdi canım aynı şeyler bende de var 19 haftadan beri magnezyum kullanıyorum ama bu 29. Haftada acayip arttı bacak ağrısı böyle ayağım çekiliyor gibi kasılıyor bide üzerine değişik Bi mide yanması eklendi doktorum gayet normal diyor ama sen bide bunu yaşayana sor buna şükür diyelim
AykaMehdi Mervece06 evet banada normal diyor doktorum amma gel birde bize sor dimi🤦♀️Ilıq süd içince hafifliyo mide yanmasına iyi geliyo
Araf91 Kizlar bebek hareketleriniz nasil bende 28+4 üm bebeğim çok hareketsiz geliyo bana çok korkuyorum. Bu arada benim mide yanmama yoğurt iyi geliyo deneyebilirsiniz
Sevinc24 Araf91 ben de 28+3 haftalığım .bana da eskiden daha hareketli gelirdi şimdi daha çok uyuyor gibi geliyor ve hareketleri sert değil
SutlacimiYedimmiBen AykaMehdi 30+1 haftaligim bnde yagli seylrde kızartma poğaça turu şeylerde cayda kahvade midem yaniyor