BurcuP HafsaZehra bebeğin yeri daralmaya başladı galiba hareket var maşallah ama eskisi gibi değil biraz daha az gibi. Bazen alt tarafta çok baskı oluyor bazen de sancı gelip gidiyor yalancı sancı ve kasılmalar var.
Nuray23 Yalanci sancilar basladi. Asagida baskida basladi. Sirtim ve sol kaburgam cok agriyor. Bugun kontrol gunumdu. Doktor bebegin basi cok asagi inmis dedi. Oyle deyince korktum valla. Insallah erken dogum filan olmaz. Kilosu 2400 mus kuzumun💕
HafsaZehra Nuray23 masallah bende 10 martta gidecegim doktora .. beim vok agriyor asagda sürekli baska var
Nuray23 HafsaZehra bakalim size de basi cok asagi inmis diycekmi. Acikcasi ben bu hafta hissetmistim asagiya indigini gecen haftaya kadar baski yoktu bu hafta oldu. Ilk gebeligim. Rabbim sag salim zamaninda kavustursun yavrularimizi. 💕
Nuray23 HafsaZehra 😊 siz tecrubeliymissiniz. Artik hayirlisi olsun hakkimizda. Insallah sorunsuz atlatiriz.
HafsaZehra 😁❤ amin insallah 14 martta ucaga binecegim kismet olursa insallah agirlastim iyice karnim von sertlesiyor