Mayisgelini Merhaba kızlar şuan 4 aylığız bu aya kadar hiç olmamıştı ama artık ara ara kabızlık sorunu yaşıyorum kan ilacı kullaniyorum ondan mı acaba bilmiyorum yardımcı olurmusunuz ne iyi geliyor acaba kabızlığa ??
deletedmom43 Mayisgelini Kuru kayısı baya etkili. Akşamdan 1-2 tanesini 1 bardak suyun içine koy,sabaha kadar beklesin. Sabah aç karnına suyunu iç, kayısıları ye
Sema99 Mayisgelini bol bol su iç sıvı seyler tüket kuru kayısı üzerine su iç bnde öle olmuştım çok şükür geçti
Hknoznr_ Mayisgelini evet kan ilacından oluyor bizde 4aylığız doktorum bağırsak hareketleri yavaşlar ağrın olabilir dedi magnezyum verdi çok şükür iyiyim bu ara sende sor doktoruna istersen.