bencede 1 yaşında oğlum var ona kullandım anneyi de bırakmaz demişti eczacım aynen de öyle oldu tabiki ben yine gebe kalınca çocuğum mecbur bıraktı memeyi hipp hem türk malı diye biliyorum eczacım öyle demişti hemde anne sütüne en yakın o gaz falanda yapmıyor hemde doyurucu