mucizebebek35 Merhabalar İzmir’de detaylı ultrason çektiren var mı varsa ne kadar bir ücret ödediniz nerde cektirdiniz aceba
badecanisik mucizebebek35 riskli bir gebeliğim olmadıgı için hastanemde yaptırdım cınarlı kadın doğum anıldı doktorun ismi sanırım tek doktor zatn perinatolog olarak baya uzun sürdü tane tane nalattı memnun kaldm. 350 tl ödedik diye hatrlıyorum. Riskli gebelikse fuat akercan çok başarılı bir doktor arkadaşımın çok riskli doğm takibini yaptı.benm kendi doktorumun bile önerdiği bir perinatolog.
Angels-35 mucizebebek35 bende İzmir de Serkan güçlü de yaptırdım ayrıntılı ultrasonu 3-4 ay oldu galiba 550 liraydı ama çok iyi bir doktor profosör kendisi
gulin-35 mucizebebek35 carsamba gunu gıdıcem bende soner beye alsancakta 400 tl arkadasımda ona gıttı memnun kaldı carsamba yzarım begenıp begenmedıgımı
Bnselz Ogretmenanne35 memenun kaldım iyi inceledi hem bir yandan anlattı baktığı organlarına. İlk kızımda sefa beye gitmiştim kordon kadın doğumdaydı ozman. Sefa beyde iyi bir perinatolog
Bedis94- Bende yılbaşı öncesi Cenk gezere gittim özel klinik memnun kaldım yaklaşık 1 saate yakın duruyorsun nakit 500 kredi kartı 600 liraydı. Yılbaşı sonrası zam oldu mu bilmiyorum ararsanız telefonda fiyat bilgisi veriyorlar
Ogretmenanne35 Bnselz evet doktorum onu da önerdi ama ücreti biraz daha yüksek olunca bunu tercih ettim . Teşekkürler inşallah ben de memnun kalırım
Bnselz Ogretmenanne35 malesef artık hersey cok pahalı allah herkesin yardımcısı olsun gercekten de. Sağlıklı doğumlar diliyorum