dugmeninannesiii Kızlar uyku arkadaşı aldınız mı ? Aldıysanız seçimlerimiz nedir ? Fikir verir misiniz ? 😊
Eminos123 dugmeninannesiii 23 aylik bi tane pelus ayicik var onubla uyur bide kitabi car ikisiyle uyur para falan vermeyin o urunler cok pahali kesinlikle gerek yok bi anne aliyor geride kalan 3-5 anne daha almaya calisiyor o kadar para verip bide adini bebis koyduk heryere bebis bizimle gelir
Serendipity dugmeninannesiii cigit magazasinin muslin uyku arkadasi var hem organik hem %100 pamuklu ona da bakabilirsiniz. Tuylu olanlar fln onerilmiyor genelde agizlarina aldiklari icin tuy yutma cok oluyor
dugmeninannesiii Yigitkeriminannesi banada fil çok büyük gibi geliyo ya çocuk sarılamaz gibime geliyor😊 budizzlere bende bakıyorum gönlüm ondan yana ama fiyattan dolayı başka alternatif bakıyım dedim 😊
dugmeninannesiii noktaninannesi canım bende pek bilmiyorum bazı anneler gerek yok yazmış bazıları çık gerekli yazmış bilemedim 😊
noktaninannesi dugmeninannesiii şimdi baktım da baya özelliği varmış aklımda olsun bebiş uyumazsa falan denerim ama fiyatı neden bu kadar pahalı anlayamadım 😂😂
mucizem2222 Budizz aldım bende kesinlikle uyku arkadaşı olucak bir şey filler çok büyük yenidoğan için
Pelgiz Dodoo aldım ben ilk çocugumda da kullanmıştım bebek ağlar ağlamaz sensörlü otomatik devreye giriyor anne karnındaki ses çalıyor ve lambası yanıyor çocuk uyudugunda kendiliğinden o da kapanıyor sarılan modeli vs var çok güzel tavsiye ederim