Merhaba kızlar 26+4 günlüğüz geçen haftaki perinatoloji kontrolümüzde 960 gram çıktık gelişiminde şuan bi sıkıntı yok dedi doktorumuz normal kontrollerimize 3 hafta arayla devam etmemizi söyledi sizler nasılsınız nasıl gidiyor 🌸 ben çok korkuyorum erken gelir die😓
birde doktorumuz fetal dna yada sıvı aldırmamız gerektiğini söyledi dovn sendromu riskine karşı ama bizim 3 lü testimizde düşük risk çıktığını da söyledi her gün aklımda acaba ne ile karşılaşıcaz ne yaşıycaz nasıl bir süreç bekliyor bizi ♥️